[PoE] 3.3.1 Patch Notes

PoE公式フォーラムにパッチノート3.3.1が投稿されていました。

 


適当な訳

 

  • Two new types of rooms (themed around Tormented Spirits and Strongboxes) can now be found in the Temple of Atzoatl in the Incursion league.

IncursionリーグのTemple of Atzoatlに(Tormented SpiritsとStrongboxesをテーマとした)新しいタイプの部屋が2つ追加されました。

 

 

  • The Altar of Corruption will now return the skinned item if it destroys an item with a skin transfer applied to it.

Altar of Corruption使用時、破壊されるのがスキントランスファーを適用したアイテムなのであれば、スキンアイテムが返ってくるようになります。

 

 

  • Slightly adjusted the Labyrinth’s Mansion Atrium area to prevent players getting stuck after using Leap Slam to reach a small ledge.

LabyrinthのMansion Atriumエリアを僅かに調整しました。

小さな出っ張りにLeap Slamで移動した直後にスタックするのを防ぐためです。

 

 

  • The default loot filter now plays audio when an item with 5 linked sockets drops.

「Default」ルートフィルターは、5リンクアイテムがドロップした時に音を鳴らすようになります。

 

 

  • You can now have separate portals to Maps and the Temple of Atzoatl open in your Hideout at the same time.

Hideoutで、マップへのポータルとTemple of Atzoatlへのポータルとを同時に開けるようになりました。

 

 

[以下、たくさんのバグ修正です。ここからは気になったところだけピックアップします。]

 

  • Fixed a bug where Cold Snap’s damage over time stacked with itself. To compensate for this, we have increased Cold Snap and Vaal Cold Snap’s damage by 25% at gem level 20, scaling down to no change at gem level 1.

Cold SnapのDoTがスタックするバグを修正しました。

これによる弱体化を補うために、Cold SnapとVaal Cold Snapのダメージをジェムレベル20の時に25%増えるようにしました。

ジェムレベル1の時には以前と変わりません。

 

 

  • Fixed a bug where The Three Dragons unique helmet did not prevent Lightning damage from applying Shock.

Unique頭装備のThe Three DragonsがLightningダメージでShockさせられていたバグを修正しました。

 

 

  • Fixed a bug where the Gluttony unique belt could drop in lower level areas than intended.

UniqueベルトのGluttonyが意図していたよりも低いレベルのエリアでドロップするバグを修正しました。

 

 

  • Fixed a bug where totems could be summoned through closed doors.

閉まっているドアを越えてTotemを召喚できていたバグを修正しました。

 

 

  • Fixed a bug where detonating corpses with Vaal Detonate Dead did not count as “consuming” a corpse.

Vaal Detonate Deadで死体を爆破した時に、死体を「consuming」したと扱われなかったバグを修正しました。

 


事前の情報通り、パッチの目玉はIncursion部屋の追加とCold Snapの修正ですねー。


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