[PoE] 3.4.3e Patch Notes

PoE公式にて3.4.3eパッチノートが公開されました。

 


意訳

 

  • Added a search box to the Subterranean Chart. You can now search for encounter names, rewards and depth levels.

Subterranean Chartに検索欄を追加しました。

エンカウンター名、報酬、階層数で検索できるようになります。

 

  • Reduced the damage of the Turong’s dash skill as it was dealing much more damage than intended.

Turong(Azurite鉱山のモンスター)のダッシュスキルが意図していたよりも大きなダメージを与えていたため減少しました。

 

  • Pitworms can now be damaged while in Darkness.

Pitworms(延々とモンスターを発生させるAbyssモンスター)は闇の中にいてもダメージを受けるようになります。

 

  • Right-clicking in the Microtransaction Shop no longer counts as if you had left-clicked.

マイクロトランザクションショップで右クリックしても、左クリックしたかのように動作しなくなります。

 

  • The “Shaped” Zana crafting options now correctly require you to have any 5 or 10 Memory Fragments before they unlock, rather than a specific set of Memory Fragments.

Zanaクラフトの「Shaped」をアンロックするには、特定のメモリーフラグメントのセットが必要になるのではなく、いずれかのメモリーフラグメントを5個または10個揃えればアンロックできるようになります。

 

  • Fixed a bug where the “Defeat Ahuatotli, the Blind without gaining more than 5 stacks of Darkness Debuff” challenge would fail to complete if you had gained Darkness stacks prior to the boss encounter, such as while being escorted by the Crawler.

「Defeat Ahuatotli, the Blind without gaining more than 5 stacks of Darkness Debuff」チャレンジにおいて、Crawlerにエスコートされている時など、ボス戦の前に闇スタックを溜めると失敗してしまうバグを修正しました。

 

  • Warped Regurgitators can no longer be spectred. This prevents a bug where some spectred Warped Regurgitators spawned a zombie corpse when entering an area. This zombie corpse used an invisible Soul Mortar skill which could kill players in Hideouts.

Warped Regurgitatorsはスペクターにできなくなります。

これはスペクターにされたWarped Regurgitatorsがエリアに入場した時にゾンビ死体を生成するバグを防ぐためです。

このゾンビ死体は、HideoutでプレイヤーをKillできてしまう目に見えないSoul Mortarスキルを使います。

 

  • Fixed a bug where Minions would sometimes stop following the player and fail to take actions when targetting nearby monsters.

ミニオンが時々プレイヤーについていかなくなり、近くの敵をターゲットした時にアクションを起こさないバグを修正しました。

 

  • Fixed a bug where Toxic Rain fired from a temporary source such as Mirage Archer or Ranged Attack Totem did not grant kill credit to the player if that source no longer existed when the kill occurred.

Mirage ArcherやRanged Attack Totemのような一時的な発射元から放たれたToxic Rainが、発射元の存在しないタイミングでKillを発生させるとプレイヤーのKillにならないバグを修正しました。

 

  • Fixed a bug where Smite’s area of effect could be placed in the wrong location if used while targeting yourself.

自分自身をターゲットしている時にSmiteの範囲が間違った場所に発生してしまうバグを修正しました。

 

  • Fixed a bug where Mjölner would not trigger Orb of Storms when you hit an enemy.

Mjölnerが敵に攻撃をHitさせてもOrb of Stormsをトリガーしないバグを修正しました。

 

  • Fixed a bug where Rogue Exiles in the Azurite Mine had a longer attack range than intended.

Azurite鉱山のRogue Exileが意図したよりも長い射程で攻撃していたバグを修正しました。

 

  • Fixed a bug where Grandmasters could not move to a location if that action didn’t also involve a skill.

Grandmasterがスキルを伴わない行動では移動できなかったバグを修正しました。

 


Delveマップをぐりぐりするのが大変だったので検索機能はありがたいですねー。

 

それと、Azurite鉱山の両手剣持ちRogue Exileが超遠距離Double Strikeをしてきて何度も危険な目に遭っていたので修正されて良かったです。


[PoE] 3.4.3e Patch Notes” への3件のコメント

  1. あのダブルストライクに何度殺されたか
    出来る事なら砂嵐もダメージ下げて欲しいのよね

  2. 検索機能はコア入りに向けてのことですかねー
    そして結局ZanaModは元通りの感じかな

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